Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dudi0102 | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Dutko adresWarszawa zarejestrowany27.02.2008 @00:30:34 ostatnio na stronie27.08.2016 @12:11:50

============================================


Dedykacje dla mnie:

# http://www.digart.pl/praca/2127200/Przemysl.html Basia


Bardzo dziękuję!!

============================================


# "Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl..."


# "Krytyk i eunuch z jednej są parafii- obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi"


# "Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic profesjonaliści..."

============================================



============================================

Serdecznie zapraszam!!

============================================

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwfoto.webdudi.pl OnetSkypepiotrdutko
digarty252 komentarze1625 posty na forum478 newsy1

komputer / sprzęt
Canon EOS 60D + Tamron 17-50 mm f/2.8 + Canon 50mm f/1.8 + Tamron 70-300mm f/4-5.6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mariaapoleika    24.01.2009 @23:12:14
się mnie pytasz co to znaczy tondo?
~Kaaasiaaa    23.01.2009 @21:44:35
nasz to miałam na myśli, że przy ulicy, jeśli można to tak nazwać, gdzie zamieszkuje :P
~szarlatan    18.01.2009 @18:39:29
zależy mi na pomacaniu, odbiorze osobistym mieszkam 100km od Warszawy w kierunku przeciwnym niż Wrocław, trochę za daleko, pozdrawiam
~szarlatan    18.01.2009 @18:32:44
dzięki, ale chodziło mi o Warszawę
~headless    16.01.2009 @23:27:26
a nie, jest ok
_______
życie jest piękne.
~headless    16.01.2009 @23:23:03
jak bym brał drugi raz to bym sie zastanowił, czasem przy wkłądaniu w kieszen się rozsuwa, ma małe wejscie na słuchawki a mnie sie nie chce kupic przejsciówki na normalnego jacka, bo firmowe mi z uszu wypadają (taki feler mam) a pozatym jest ok, odblokowywanie jednym ruchem ręki mimo to fajna rzecz, a głosno muzy tez nie słucham
_______
życie jest piękne.
~czortownik    14.01.2009 @12:42:50
a Skąd ten kumpel?
-7783    14.01.2009 @12:10:27
dziekuje !
~czortownik    13.01.2009 @10:49:38
O co chodzi z tym komarem? :D
~Fusman    11.01.2009 @14:34:25
dzięki : )
~Fiolika    07.01.2009 @00:59:01
A dziekuje, dziekuje
~LadyxKate    05.01.2009 @20:39:33
Troszkę słabe mają parametry.
Takie mnie raczej nie interesują ;P
_______
Satysfakcja innych nie świadczy o jakości wykonanego zdjęcia.
Liczy się przede wszystkim opinia jego autora.
~dudeusz    05.01.2009 @20:13:47
do odszumiania możesz użyć PSa lub prostszy w obsłudze NeatImage
_______
Dis Aliter Visum

PS. Nie znam się na badylkach, portretach, na .........................
~Dudi0102    05.01.2009 @20:10:54
troszke, ponad 1000
_______
----

"Trening czyni mistrza..."
Trenuję

http://foto.webdudi.pl/
~LadyxKate    05.01.2009 @20:05:54
Nie.
Pewnie dużo stoją?
Waham się przed kupnem tego Fuji, bo chcę kupić raz a dobrze. No i kasa wchodzi w rachubę.
_______
Satysfakcja innych nie świadczy o jakości wykonanego zdjęcia.
Liczy się przede wszystkim opinia jego autora.
~LadyxKate    05.01.2009 @19:58:30
Witaj kolego hehe xD
No więc interesuje mnie sceneria, makro, ludzie, architektura, natura też
_______
Satysfakcja innych nie świadczy o jakości wykonanego zdjęcia.
Liczy się przede wszystkim opinia jego autora.
*Wolfgar    05.01.2009 @19:55:11
spoko nie jestem adminem tylko modem
pozdrawiam
_______
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams...
~dudeusz    05.01.2009 @17:29:54
PS
Neat Image
_______
Dis Aliter Visum

PS. Nie znam się na badylkach, portretach, na .........................
~dziq85    27.12.2008 @14:39:54
dzięki za życzenia, mnie tu ostatnio nie było więc nie odpisałem szybko :D
ale życzę Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
pozdro
~Emilijan    25.12.2008 @23:38:01
dzięki !
~GreyEyesWoman    24.12.2008 @12:49:52
Dziękuję za życzenia
Tobie również życzę prawdziwie rodzinnych, radosnych i ciepłych w sercu Świąt!!
A Nowy Rok niech przyniesie spełnienie wszelkich marzeń
~kinguul    24.12.2008 @10:53:47
~levko    23.12.2008 @20:36:44
tak masz rację, religia jest żałosna
_______
Szaleństwem nie jest łamanie norm społecznych, szaleństwem jest życie według tych norm wbrew swojemu sumieniu.
~levko    23.12.2008 @20:30:40
jaka religia taka galeria
_______
Szaleństwem nie jest łamanie norm społecznych, szaleństwem jest życie według tych norm wbrew swojemu sumieniu.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt